Strategia mikromobilności SEAT-a – Nowy eXS ickScooter.
Korki, zbyt mała ilość miejsc parkingowych oraz strefy ograniczonej emisji w centrach miast – to tylko niektóre z trudności, z którymi codziennie zmagają się kierowcy. W dobie dynamicznego rozwoju miast efektywna mobilność jest jednym z najważniejszych obszarów, z którym muszą się zmierzyć instytucje i producenci samochodów. Nowy SEAT eXS od Segway, który pojawił się w naszym salonie SEAT, to doskonałe rozwiązanie zaspokajające te potrzeby.
Aktualnie grono osób poniżej 30-go roku życia, które rozważa zakup samochodu, zmniejszyło się o 20%. Nowy SEAT eXS to idealne rozwiązanie mikromobilności dla użytkowników, którzy chcą poruszać się po mieście w sposób wydajny i zrównoważony.
Miejska mobilność
W ramach projektu Easy Mobility celem marki jest budowanie portfolio produktów i usług poprzez prezentowanie nowych rozwiązań na rynku w ramach mobilności miejskiej. W planach jest kilka etapów ewolucji SEAT-a eXS, wśród których mogłaby pojawić się wersja sportowej marki CUPRA.
– Dążymy do tego, aby SEAT był wzorcową marką w zakresie mikromobilności. Naszym celem jest zapoznanie wszystkich mieszkańców miasta z możliwościami, jakie oferuje – tak, aby mogli się oni poruszać w sposób ekonomiczny, zrównoważony, sprawny, a do tego – potraktować to jak zabawę – mówi Lucas Casasnovas, Dyrektor ds. marketingu produktów SEAT.
SEAT i Segway
SEAT wszedł we współpracę z Segwayem, liderem indywidualnej mobilności elektrycznej, oferującym bezpieczne i ekologiczne rozwiązania na tym rynku. Innowacyjna technologia, efektywność i wytrzymałość produktów były kluczowymi czynnikami dla realizacji partnerstwa. Po przejęciu start-upu Ninebot w 2015 roku, Segway wszedł na rynek z szeregiem rozwiązań w zakresie mikromobilności. Nowy SEAT eXS to połączenie projektu producenta oraz technologii elektrycznej Segway, wbudowanej w platformie modelu ES2.
SEAT eXS – zasięg i prędkość
SEAT eXS sprawdzi się jako środek komunikacji, którym sprawnie można dojechać do miejsca trudno dostępnego dla samochodu lub do przesiadki z auta i dokończenia nim trasy. Duże koła o średnicy 8 cali ułatwiają jazdę, a przednie i tylne zawieszenie gwarantują jej płynność. Integracja akumulatora i silnika umożliwia jazdę do 25 km/h.
SEAT eXS jest wyposażony w przednie i tylne światła LED, konfigurowalne oświetlenie ambientowe, ekran LCD, tempomat i system zabezpieczający przed kradzieżą. Maksymalny zasięg baterii to 45 km.
Brak Komentarzy