Najbardziej pożądany miejski corssover!

Funkcjonalny, a jednocześnie niezawodny w swobodzie realizacji wyzwań dania codziennego. Komfort oraz praktyczność w miejskim otoczeniu to podstawa, jednak w połączeniu z mocnym wyglądem SUV-a tworzy wyjątkowy charakter pewnej i atletycznej formy.

Jak duży jest Volkswagen T-ROC? Czy zaspokoi Twoje potrzeby?

T-Roc idealnie wpisuje się w idee kompaktowych SUV-ów, jego znakomite proporcje są idealne zarównona wakacyjne przygody, jak i czynności dnia codziennego. Jego wymiary wynoszą  -4234 mm długości, 1819 mm szerokości i 1573 mm wysokości, a rozstaw osi mierzy 2590 mm. To oznacza, że każdy pasażer znajdzie w nim dla siebie wygodne miejsce, godne fanów SUV-ów, czyli wysoke i z dobrą widocznością. Bagażnik ucieszy zarówno wszystkie mamy z wózkami oraz bagażami, jak i osoby lubiące zapakować na wyjazd cały dom (teoretycznie zawsze wszystko może się przydać)! Jego pojemność, liczona do górnej krawędzi oparcia kanapy wynosi 445 l, a po jego złożeniu wzrasta do 1.290 litrów.

Pora na silniki, zatem co kryje pod maską Volkswagen T-ROC?

Pod maską T-Roca można znaleźć silniki o mocy od 115 do 190 KM. Poza podstawowymi 1.0 TSI (moc 85 kW/115 KM) możecie wybrać także benzynowe jednostki napędowe 1.5 TSI o mocy 110 kW/150 KM i 2.0 TSI o mocy 140 kW/190 KM (seryjnie współpracująca z 7-stopniową przekładnią dwusprzęgłową, oferowana wyłącznie z napędem na cztery koła 4MOTION) lub wysokoprężny silnik 2.0 TDI osiągający moc 110 kW/150 KM (również seryjnie współpracujący z 7-stopniową skrzynią biegów DSG i dostępny wyłącznie z napędem na cztery koła 4MOTION).

Nadal nie nie jesteś pewny czy T-ROC to najlepsze rozwiązanie dla Ciebie?

Dodatkowo T-Roc może być wyposażony w najnowszej generacji systemy multimedialne ze szklanym ekranem o przekątnej 8 cali, czy cyfrowe wskaźniki – Active Info Display nowej generacji (standard dla wersji Premium). Na uwagę zasługują również bardzo zaawansowane systemy jak asystent jazdy w  korku czy Emergency Assist, który przejmuje kontrolę nad prowadzeniem i bezpiecznie zatrzymuje auto, gdy kierowca np. zasłabnie. Te rozwiązania spotykane były wcześniej w samochodach z wyższych segmentów.

Jaka jest cena nowego Volkswagena T-ROC?

Wersja wyposażona w  benzynowy, turbodoładowany silnik TSI o mocy 115 KM kosztuje ok 76.490 zł. W tej cenie T-Roc gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wiele innowacyjnych systemów asystujących jest seryjnych. W standardzie auto wyposażone jest między innymi w system monitorowania przestrzeni przed samochodem Front Assist (z funkcją awaryjnego hamowania w mieście oraz funkcją wykrywania pieszych), asystenta toru jazdy Lane Assist, światła do jazdy dziennej w technologii LED, klimatyzację, czujnik deszczu, system radiowy z 6,5 calowym, kolorowym ekranem dotykowym, elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu, regulowane elektrycznie i podgrzewane lusterka zewnętrzne oraz automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne.

Nowego Volkswagena T-ROC możesz mieć już od 580zł miesięcznie! (RRSO 7,55%)

T-ROC umiejętnie łączy stylistykę mocnego SUV-a z ekspresją i dynamiką sportowych coupé. Mając wszystkie asy w rękawie oraz swój niepowtarzalny, a jednocześnie uniwersalny  charakter  nie musi naśladować aut terenowych. Jego mocna, dominująca i masywna sylwetka odzwierciedla charakter SUV-a, natomiast ze sportem  łączą go turbodoładowane silniki o mocy nawet 190 KM. Napęd na cztery koła 4MOTION to skarb zwłaszcza w terenie, ale nie tylko. Niezastąpione są również liczne systemy asystujące oferowane do T-Roca. Do wyposażenia seryjnego należą Front Assist, czyli system monitorujący przestrzeń przed autem z funkcją awaryjnego hamowania, w przypadku gdy kierowca nie zauważy przeszkody, a także Lane Assist, czyli asystent utrzymywania pasa ruchu.

Wszystkie aktualne promocje zawsze znajdziecie na naszej stronie

2 KOMENTARZE

  1. No niestety, czekalem na ten samochód ale jak przymierzyłem sie do niego w salonie… to wewnątrz jest praktycznie tyle miejsca co w nowym polo 🙁 nie mowie ze to zle auto, ale jest po prostu małe w środku. Zaden pasazer za mną nawet nie usiądzie, co dopiero mowic o wygodnej podróży. Bagaznik na zywo rowniez rozczarowuje. Oczywiscie pisze tu tylko o moich prywatnych odczuciach i ze wzgledu na moje potrzeby-nie byloby to pierwsze auto w rodzinie. Jako drugie-spoko. Ale chyba lepiej kupic Up!’a w ktorym tez sie wysoko siedzi a kosztuje wyraznie mniej. Mamy up!’a jako drugie auto i jest swietny do miasta 🙂

  2. Dla mnie ten samochód jest piękny ale po oględzinach trochę mały. Z racji, że mam dużą rodzinkę, chyba będę zmuszony sobie go odpuścić. A szkoda ale materiał świetnie przygotowany;)

Skomentuj Wazy Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here